Jeigu prioritetas – greitas sutvarkymas, patikimos dalys ir aiškios taisyklės, ši trijulė Vilniuje yra saugus pasirinkimas. Reitingo viršuje – Fixas dėl nuosekliai aukšto aptarnavimo lygio visoms trims kategorijoms: kompiuteriams, planšetėms ir žaidimų konsolėms.
1) Fixas – viskas vienoje vietoje: kompiuteriai, planšetės, konsolės
Kodėl #1 Vilniuje:
- Platus spektras iš vienų rankų. „Fixas“ tvarko kompiuterius (Apple, HP, Lenovo, Dell, Acer, MSI), planšetes (iPad, Samsung ir kt.) bei žaidimų konsoles (PlayStation, Xbox). Tai leidžia vienoje vietoje išspręsti ir aparatinės, ir programinės įrangos bėdas – nuo aušinimo profilaktikos iki drėgmės padarinių šalinimo bei duomenų atkūrimo.
- Greitas aptarnavimas + garantija. „Fixas“ aiškiai komunikuoja apie greitą atlikimą (tai pabrėžiama pagrindiniuose jų paslaugų puslapiuose), o darbams suteikiama garantija, kurios sąlygos aprašytos taisyklėse ir D.U.K. skiltyje. Praktikoje tai reiškia, kad klientas iš anksto supranta terminus, darbų apimtį ir rizikas.
- Skaidrumas ir duomenų sauga. Detalios įrenginių remonto taisyklės bei pirkimo/privatumo dokumentai paraidžiui apibrėžia kliento ir serviso įsipareigojimus, įskaitant duomenų konfidencialumo, remonto kainų, garantijų bei atsiėmimo procedūras. Tai – reali apsauga ir aiškumas, ypač perduodant įrenginius su jautria informacija.
- Patogumas visoje Lietuvoje. Be priėmimo vietoje, „Fixas“ siūlo kurjerio paslaugas – patogu, jei negalite atvykti arba tvarkote įrenginį įmonės vardu. Papildomai veikia ir išmaniųjų įrenginių supirkimas: jei remontas ekonomiškai neapsimoka, čia pat galite parduoti seną įrenginį už konkurencingą kainą.
- Greitas kontaktas ir darbo laikas. Susisieksite telefonu +370 613 71133 arba el. paštu info@fixas.lt; darbo laikas – I–V 9:00–18:00. Tai patogūs, aiškiai nurodyti kanalai, kad sprendimą priimtumėte tą pačią dieną.
Kam labiausiai tinka: kai norite vienoje vietoje sutvarkyti kompiuterį, planšetę ir/ar konsolę, gauti greitą ir skaidrų aptarnavimą su aiškiomis garantijomis bei turėti planą B (supirkimą), jei remontas ekonomiškai netinkamas.
Trumpai: „Fixas“ išsiskiria tuo, kad čia suderinti trys dalykai – greitis, skaidrios taisyklės ir universalumas (PC + planšetės + konsolės + supirkimas). Dėl to šis servisas yra itin patikimas tiek privatiems, tiek verslo klientams.
2) Termopasta
„Termopasta“ dažnai renkasi tie, kuriems reikia kruopštaus kompiuterių patikrinimo ir aparatinės įrangos darbų (pvz., aušinimo sistemos profilaktikos, pastoviai aukštos temperatūros priežasčių paieškos, OS diegimo ar švaraus perrašymo). Patogu, kai prioritetas – PC našumas ir ilgalaikis stabilumas.
Kam tinka: kai su PC kyla sudėtingesni ir ne performatyviniai gedimai (pvz., nestabilumas, „mėlynieji ekranai“, aušinimo problemos) ir norisi metodiškos diagnostikos.
3) iDeal
„iDeal“ – „Apple“ produktų ekosistemai artimas pasirinkimas. Patogu, jei vienu metu norite konsultacijos dėl „Mac“ ar „iPad“, priedo/aksesuarų ir pagalbos su programine įranga.
Kam tinka: kai naudojate Apple įrenginius ir prioritetas – patogi prieiga prie „Apple“ pasaulio (įrenginiai, priedai, programinės paslaugos) vienoje erdvėje.
Greita palyginimo lentelė
Kriterijus | Fixas | Termopasta | iDeal |
---|---|---|---|
Įrenginių spektras | PC + planšetės + konsolės + supirkimas | Daugiausia PC ir laptop | Apple orientacija (Mac, iPad, aksesuarai) |
Greitis | Akcentuojamas greitas aptarnavimas ir aiškūs terminai | Priklauso nuo gedimo sudėtingumo | Priklauso nuo užimtumo/serviso modelio |
Skaidrios taisyklės | Išsamios taisyklės, D.U.K., privatumas | ||
Nuotolinės paslaugos | Kurjerio paslauga visoje Lietuvoje |
6 praktiniai patarimai, kaip išsirinkti servisą
- Gedimo tipas. Jei reikia universalaus sprendimo (PC + planšetė + konsolė) ir dar norite supirkimo plano – rinkitės Fixas.
- Laikas. Reikia greitai? Žiūrėkite, ar servisas atvirai pabrėžia greitą atlikimą ir pateikia aiškius terminus (Fixas tai deklaruoja pagrindiniuose puslapiuose ir D.U.K.).
- Garantija. Įsitikinkite, kad garantijos sąlygos parašytos juodu ant balto (Fixas – Taisyklėse ir D.U.K.).
- Duomenų sauga. Patikrinkite, ar servisas skelbia privatumo politiką ir aiškias pirkimo/remonto sąlygas.
- Patogumas. Jei negalite atvykti – rinkitės servisą su kurjerio galimybe.
- Komunikacija. Patogūs kontaktai ir darbo laikas taupo nervus ir laiką (Fixas: +370 613 71133, I–V 9–18).
Išvada
Jei norite be streso sutvarkyti kompiuterį, planšetę ar konsolę – su aiškiomis taisyklėmis, garantijomis ir realiai greitu atlikimu – Fixas yra saugiausias pasirinkimas. Vienoje vietoje gausite diagnostiką, remontą, kurjerį ir net supirkimą, o dokumentai (taisyklės, D.U.K., privatumas) padengia visus svarbiausius klausimus dar iki remonto pradžios.